Dezvoltarea muschilor – introducere

Sfaturi

Pentru a avea o masa musculara de invidiat, trebuie sa urmati mai multi pasi:

– intensitatea antrenamentului

– alimentatie corecta

– suplimente (vitamine)

– refacere prin odihna

Dezvoltarea cu antrenamente fizice

Antrenamentele fizice, pentru inceput, e bine sa se faca in prezenta unui specialist. Acesta va va invata cum se ridica greutatile, ritmul cu care trebuie sa va obisnuiti. Pentru a castiga masa musculara, indicat este sa lucrati cu greutati. Pe langa aspectul exterior care se va forma in urma antrenamentului, se va intari si sistemul imunitar. Veti arde mai multe calorii, chiar daca veti manca mai des si mai mult. In prezenta unui profesionist, veti invata cum trebuie sa folositi greutatile pentru a nu va rani. Daca veti lucra cu greutati prea mari pentru forma dumneavoastra fizica, acesta va va atrage atentia.

El va va indruma catre exercitii potrivite si cum trebuie sa le executati corect. Insa, multi oameni executa gresit abdomene, pentru ca multi antrenori recomanda gresit aceste exercitii.

Trebuie sa se stie ca abdomenul presupune lucrul muschilor abdominali. Pentru asta, exercitiul corect de abdomen este a sta pe spate, cu talpile pe sol, ridici pieptul fara sa desprinzi trunchiul de sol. Va trebui sa va documentati din diverse surse, carti de specialitate, cautati exercitii pe internet, cereti sfatul antrenorului dumneavoastra. Specialistii recomanda sa lucrati de trei ori pe saptamana si sa va antrenati toti muschii, mai ales la inceput, cand trebuie toti pusi in miscare. In urma efortului va interveni oboseala.

Odihna si cresterea 

Odihna ajuta muschii sa se refaca dupa efortul fizic si este foarte important sa fie odihniti pentru urmatoarele sedinte de antrenament. Alcoolul si tigarile obosesc organismul, creeaza nervozitate, la fel ca noptile nedormite. Se recomanda minim 8 ore de odihna pe noapte.

Nutritia si dezvoltarea muschilor

Fata de cele trei mese regulate, la persoanele care isi antreneaza muschii, se recomanda sa se adauge gustari suplimentare. Ar fi indicat sa mancati imediat dupa antrenament. Veti simti nevoia sa mancati mai mult decat de obicei, deoarece ardeti calorii, insa va trebui sa aveti o dieta echilibrata. Pentru aceasta, se recomanda sa folositi:

– proteine, acestea le intalnim in alimente precum: carne, oua, soia etc.

– carbohidranti, consum ridicat de amidon, mai ales la persoanele mai slabe,care au mult de lucru pentru a creste in greutate. Nu se recomanda lipide: hamburger, cartofi prajiti, care nu ajuta la cresterea masei musculare, ci la depunere de grasimi.

– vitamine, suplimente nutritive si energie zilnica. Daca observati ca nu cresteti in greutate, folositi mai multe calorii si invers, daca observati ca luati prea mult in greutate, reduceti caloriile.

Fiecare organism reactioneaza diferit! Nu folositi diete gasite in reviste sau pe internet, ci este indicat sa consultati un nutritionist.

Este recomandat sa schimbati dieta pe parcurs, nu brusc. Conform cercetatorilor, o dieta echilibrata e compusa din 20%-30% proteine, 50%-60% carbohidrati si 20%grasime. Modificati-va alimentatia in functie de cerintele sportului practicat.

Ca o concluzie, daca reusiti sa va creati un program de antrenament combinat cu o dieta adecvata, cu o odihna pe masura antrenamentelor, a efortului depus, veti obtine rezultatele dorite.

Fara a tine cont de acesti factori mentionati mai sus: antrenament sub supravegherea unui specialist pentru inceput, o dieta adecvata si odihna, efortul dumneavoastra poate fi in zadar. Ca sfat, trebuie sa invatati sa va cunoasteti propriul corp.

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s